svar på tal - ang.bloggsvar

Jennifer för 3 timmar sen:
Hej jag undrar om ni har en invite jag skulle kunna få ? :)
Btw jättesöt blogg! och tack för komentaren på min blogg :)

Kram!

svar: eftersom vi endast har 3 inbjudningar vill vi ta god vara på dem , inte ge bort dom hit & dit. Men för att du skall kunna få chans att få en invite så kan du delta i våran tävling , klicka här för att hitta instruktioner till tävlingen . länka oss även i ett inlägg på din blogg , isåfall så kan vi gärna ge dig en inbjudning :)

p.s har du inget husdjur att fota till tävlingen ? kan du gärna ta ett natur foto ute i naturen , de går lika bra ! :)
2011-01-08 @ 18:26:04 Svar på tal Permalink


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag använder inte min blogg just nu men vill börja men försöker få allt samlat innan jag gör det därför jag fråga! men tack, då letar jag vidare.

2011-01-08 @ 18:29:33
URL: http://jennifer.blogg.se/

Innan du kommenterar: * Skicka inga spam kommentarer. * tänk på vad du skriver , döm andra som du själv vill bli dömd. * Var inte anonym , dessa kommentarer tas bort. * Tipsa gärna , men inte på ett elakt sätt. Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0