Godmorgon - chatt

Jag tänkte först och främst säga godmorgon och hoppas på att alla sovit gott :)
Sedan passara jag på att säga att vi haft 35 unika besökare :love:

Jag kan säga att det betyder enormt mycket för oss att ni kollar & läser våran blogg.
Så ni får absolut inte glömma att det är lätt som en plätt att höra av sig till oss båda , det finns fyra olika alternativ

Fråga oss i bloggsvarsrutan -svarar så fort vi kan.
Prata med oss i chatten på bestämda tider - svar direkt.
Mejla oss , här är
mejlen till smådjurstassen !
Eller så besöker du våra privata bloggar vid sidan om , antingen
Amandas eller Johannas .

Det innebär att det är väldigt lätt att få tag på oss :) Men kom ihåg att chatten fungerar som bäst när vi är online. Mejlen är till för läsar bilder & mer privata ting. Bloggsvarsrutan är en allmän frågesida och sist men inte minst , våra bloggar handlar om vårt privata liv - så tänk på det!

Alltså , tänk efter innan du kontaktar oss "döm andra som du själv vill bli dömd"

Så tillbaka till saken , jag (amanda) kommer finnas tillgänglig på chatten idag klockan 12:00 - 13:00 och även klockan 20:00 - 21:00 , men om jag skall vara tillgänglig så vill jag att alla ni som vill chatta med mig får kommentera detta inlägg med "jag vill chatta 12:00-13:00" eller vilken tid man tycker är bäst av dom två alternativen. För om ingen kommenterar detta inlägg så kommer jag inte finnas tillgänglig för er tyvärr (på chatten).

Ha en fortsatt bra morgon ,puss & kram
//Amanda :thumbup:
2011-01-06 @ 09:00:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Innan du kommenterar: * Skicka inga spam kommentarer. * tänk på vad du skriver , döm andra som du själv vill bli dömd. * Var inte anonym , dessa kommentarer tas bort. * Tipsa gärna , men inte på ett elakt sätt. Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0